مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21بين الملل

درخواست پاکستان برای آزادسازی دارایی های افغانستان


پاکستان از قدرت های جهانی خواست تا میلیاردها دلار از دارایی های افغانستان را که پس از تصرف کابل مسدود شده، آزاد کند و این را هم گفت که طالبان نباید انتظار داشته باشد تا به این زودی ها دولت جدیدش به رسمیت شناخته شود.

- پاکستان از قدرت های جهانی خواست تا میلیاردها دلار از دارایی های افغانستان را که پس از تصرف کابل مسدود شده، آزاد کند و این را هم گفت که طالبان نباید انتظار داشته باشد تا به این زودی ها دولت جدیدش به رسمیت شناخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان پیش از گفتگوها درباره افغانستان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، اولویت اصلی اجتناب از فروپاشی عمیق تر اقتصادی افغانستان است که می تواند به فاجعه ای انسانی منجر شود.

وی به خبرنگاران گفت: از یک طرف شما به دنبال تامین مالی برای اجتناب از این بحران در افغانستان هستید و از طرف دیگر پول های افغانستان، بلوکه شده و آنها نمی توانند از این پول ها استفاده کنند.

فکر می کنم مسدود سازی این پول ها کمکی به این اوضاع نمی کند.

من به قدرت های جهان تاکید دارم تا سیاست های خود را تغییر داده و این پول ها را آزاد کنند.

وزیر خارجه پاکستان همچنین ادامه داد: باید یک اقدام در راستای ایجاد اعتماد صورت گیرد و این مساله می تواند به رفتاری مثبت در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پاکستان برای آزادسازی دارایی های افغانستان

درخواست پاکستان برای آزادسازی دارایی های افغانستان