مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-21سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ب اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی وضعیت قوانین مربوط به ایثارگران با رییس و اعضای هیئت رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی وضعیت قوانین مربوط به ایثارگران با رییس و اعضای هیئت رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با رییس و اعضای هیئت رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تسهیل خدمت رسانی به ایثارگران گفت: خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند که آشنا بودن این عزیزان با نیازها و دغدغه های جامعه ایثارگری کار را برای تصویب و اصلاح قوانین مربوط به حوزه ایثارگران آسان تر می کند.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود نگاه علمی، کارشناسی و تخصصی به مسائل ایثارگران گفت: یکی از نکاتی که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می توانند با توجه ویژه به آن مسیر خدمت رسانی به ایثارگران را تسهیل کنند، کمک به تجمیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ب اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ب اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس