مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-21اقتصادي

رکود 70 درصدی در بازار لوازم التحریر


رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی از رکود 70 تا 80 درصدی طی دو سال گذشته در صنف نوشت افزار و افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت انواع لوازم التحریر نسبت به سال قبل خبر داد.

- رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی از رکود 70 تا 80 درصدی طی دو سال گذشته در صنف نوشت افزار و افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت انواع لوازم التحریر نسبت به سال قبل خبر داد.

موسی فرزانیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: به دلیل تعطیلی حضور فیزیکی در مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاهها این صنف رکود سنگینی را تجربه کرده و فعلا هم چون قرار بر بازگشایی در مهرماه نیست، در واحدهای صنفی خبری از رونق نیست و رکود همچنان حاکم است.

به گفته وی جنبه دیگر این رکود، آسیب به تولید کنندگان است، به طوری که محصولات آنها انبار و شیفت کاری آنها کمتر شده و در مواردی مجبور به تعدیل نیرو شده اند.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار با اشاره به تغییر شغل در این صنف، تصریح کرد: احتمالاً اگر تا پایان سال مدارس و دانشگاه بازگشایی نشوند، ریزش خیلی بیشتر می شود.

فرزانیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال کمبود کالاهایی که واردات آنها ممنوع شده، در صورت بازگشایی مدارس، گفت: بیش از دو سال است که بخشی از کالاها در گروه 27 قرار گرفته که واردات آنها ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود 70 درصدی در بازار لوازم التحریر

رکود 70 درصدی در بازار لوازم التحریر