مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-21ورزشي

پاداش والیبالیست های ناشنوا اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا مشخص شد


والیبالیست های ناشنوا در صورت کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، 10 میلیون پاداش به عنوان پای سکو دریافت خواهند کرد.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: والیبالیست های ناشنوا در صورت کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، 10 میلیون پاداش به عنوان پای سکو دریافت خواهند کرد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق قولی که به والیبالیست های ناشنوا اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا داده شده بود و با تصویب هیات رییسه فدراسیون، مبلغ 10 میلیون تومان در صورت کسب عنوان قهرمانی، 6 میلیون تومان نقره و 3 میلیون تومان برای برنز به عنوان پاداش پای سکو برای والیبالیست های ناشنوا و کادر فنی در نظر گرفته شده که در صورت مدال آوری به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در پایان گفت: این پاداش جدا از پاداشی است که توسط وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران پرداخت می شود، البته امیدوارم با حمایت های خوبی که سجادی وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران ناشنوا دارد، پاداش مدال آوران ناشنوا که در حال حاضر 60 درصد افراد سالم است، یکسان سازی شود و دیگر از نظر پرداخت پاداش تبعیضی بین مدال آور ناشنوا و افراد سالم و معلول در آینده وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش والیبالیست های ناشنوا اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا مشخص شد

پاداش والیبالیست های ناشنوا اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا مشخص شد