مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-21اقتصادي

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز


دیوار ماژولار چیست؟ آیا می دانستید سال هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده است؟ - ارتباط با ما تهران – یوسف آباد ، خیابان بیستون ، جنب 2 / 1 ، پلاک 62 طبقه دوم واحد 4 شماره مستقیم کارشناس : 09122250617 شماره تماس دفتر : 02186126501 ساعت پاسخ گویی : 9 الی 18 ایمیل سازمانی : info@vendorlistiran.

com اینستاگرام وندورلیست ایران دیوار ماژولار چیست؟ دیوار ماژولار یک سیستم جداکننده بیرونی و آزاد است که معمولاً در بیمارستان ها و برای اتاق های عمل مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس این دیوارها از شیشه یا استیل است و نه تنها موانع صوتی هستند بلکه محیطی استرلیزه و متناسب با تکنولوژی های پیشرفته در بیمارستان ها است.

انواع مختلفی از پنل و پارتیشن های ماژولار، در بازار موجود است که اتفاقا کاربردهای متنوعی هم دارند و تنها مربوط به بیمارستان ها هم نمی شوند.

این دیوارها از قطعات یا ماژول های مختلفی تشکیل شده است که برای تشکیل یک ساختار محکم و با دوام به هم وصل شده اند.

استفاده از این دیوارهای پیش ساخته علاوه بر محاسن آنتی باکتریال و سهولت در تمیز کردن به دلیل سرعت بالای ساخت و ساز بسیار محبوب هستند.

چگونه دیوارهای ماژولار با دیگر انواع دیوارهای سنتی مقایسه می شوند؟ دیوارهای ماژولار اصولاً فاصله بین جداکننده ها (فلز و چوب) و دیوارهای آجری را از بین برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز