مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21ورزشي

تانک روسی به دنبال ثبت رکورد ستاره افسانه ای/ گلیج هم فراموش نشد!


اتحادیه جهانی کشتی در تحلیل وزن 97 کیلوگرم آزاد در مسابقات جهانی نروژ به حریفان سعدالله یف ملقب به تانک روسی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل اوزان حاضر در مسابقات جهانی نروژ به بررسی اوزان 70 و 97 کیلوگرم آزاد پرداخت و نوشت: پس از کسب دومین مدال طلای المپیک در ماه گذشته در ژاپن توسط عبدالرشید سعدالله یف از روسیه، توسط رسانه های محلی در مورد انتقال احتمالی او به MMA صحبت هایی مطرح شد اما تانک روسی در گفت وگویی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که هرگز چنین قصدی ندارد و حتی به آن فکر نمی کند.

سعدالله یف از زمانی که در بازی های المپیک ریو برای اولین بار در 20 سالگی به طلای المپیک رسید در رقابت های بعدی ورزشی با شکوهتر از قبل رقابت کرد.

این کشتی گیر که تانک روسی نامیده می شود در وزن 97 کیلوگرم در اسلو روی تشک خواهد رفت تا پنجمین عنوان متوالی جهان را کسب کند اما در این راه او رقیب مهم دیگری به نام کایل اسنایدر از آمریکا را پیش رو دارد.

سرشاخ دو غول بزرگ جهان اسنایدرلف نامگذاری شده که برای سومین بار در المپیک توکیو انجام شد و نماینده روسیه با برتری 6 بر 3 عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این 2 کشتی گیر که تنها با فاصله 6 ماه از هم به دنیا آمده اند، عنوان قهرمانی جهان در سال 2015 و طلای المپیک در ریو را در اوزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانک روسی به دنبال ثبت رکورد ستاره افسانه ای/ گلیج هم فراموش نشد!

تانک روسی به دنبال ثبت رکورد ستاره افسانه ای/ گلیج هم فراموش نشد!