مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-21اجتماعي

افزایش سامانه های ثبت تخلفات رانندگی در مازندران به 136 دستگاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: تا پایان امسال تعداد سامانه های ثبت تخلفات تردد سرعت در سطح محورهای استان مازندران به 136 دستگاه خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 75 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان نصب و به بهره برداری رسیده که با داشتن کد پلیس نسبت به اعمال جریمه بر وسایل نقلیه خاطی اقدام می کنند و تعداد 34 سامانه جدید نیز آماده بهره برداری بوده که با اخذ کد پلیس تعداد سامانه های فعال به 109 دستگاه خواهد رسید و همچنین 27 دستگاه نیز در دستور کار این اداره کل جهت نصب در محور سوادکوه و کندوان قرار دارد که انشالله با بهره برداری از آنها تا پایان امسال سامانه های ثبت تخلفات تردد در مازندران به 136 دستگاه می رسد.

نجفی خاطرنشان کرد: مطالعات ترافیکی و بررسی تصادفات در استان نشان داده یکی از اصلی ترین علل تصادفات فوتی و جرحی درمازندران سرعت بالا و غیر مجاز وسائل نقلیه است.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیتی در استان و گذر محورهای بین شهری از مناطق روستایی و کشاورزی، تداخل جریان تردد وسائل نقلیه با ماشین آلات کشاورزی و عبور عرضی عابرین پیاده هم مزید بر علت شده که سرعت بالا و غیرمجاز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سامانه های ثبت تخلفات رانندگی در مازندران به 136 دستگاه

افزایش سامانه های ثبت تخلفات رانندگی در مازندران به 136 دستگاه