مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-20بين الملل

بایدن و گوترش با یکدیگر دیدار کردند


واشنگتن در بیانیه ای با اشاره به دیدار رییس جمهور آمریکا با دبیرکل سازمان ملل، اعلام کرد که مشارکت و همکاری استوار بین آمریکا و این سازمان را که بر اساس ارزش های ادعایی است، - به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرده است.

مطابق این بیانیه، بایدن با گوترش دیدار کرد تا مشارکت قوی بین آمریکا و سازمان ملل متحد را که به ویژه بر اساس ارزشهای مشترک که شامل احترام به حقوق جهانی بشر، آزادی های اساسی و حقوق بین الملل است، مجدداً تأیید کند .

کاخ سفید در همین رابطه گفت: آنها درباره اهمیت چندجانبه گرایی و دفاع از دموکراسی و نظم بین المللی قانون محور که توسط سازمان ملل پشتیبانی می شود و برای مقابله با بزرگترین چالش های امروز بسیار حیاتی است، رایزنی کردند.

همچنین کاخ سفید افزود که بایدن و گوترش به ویژه درباره فوریت کار مشترک صحبت کردند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: به طور خاص، آنها درباره فوریت همکاری با یکدیگر همراه با کشورهای عضو سازمان ملل متحد برای پایان دادن به همه گیری کووید -19، آماده شدن برای تهدیدهای امنیتی آینده مرتبط با حوزه سلامت، مبارزه با تغییرات اقلیمی، تقویت سیستم ها و امنیت غذایی، رفع نیازهای بشردوستانه، جلوگیری از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و گوترش با یکدیگر دیدار کردند

بایدن و گوترش با یکدیگر دیدار کردند