مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-20سياسي

اقدامات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین بررسی شد


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، آخرین اقدامات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین برای اعزام زائران بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل و آخرین اقدامات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین برای اعزام زائران بررسی شد.

در این جلسه علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با ارائه آماری از تعداد مشتاقان زیارت که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: تا پیش از ظهر دوشنبه 29 شهریور 1400 بیش از 52800 نفر ثبت نام قطعی شده اند که 58 درصد آنان کمتر از 50 سال و 42 درصد دیگر بالای 50 سال سن دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار سهمیه جدید وارد سامانه ثبت نام شده است در خصوص نحوه تخصیص این سهمیه توضیحاتی داد و افزود: پیش بینی می شود در 48 ساعت آینده روند ثبت نام زائران اربعین به پایان برسد.

بر پایه این گزارش، در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به سهمیه اختصاص یافته به کشورمان برای مراسم اربعین امسال، بر لزوم اطلاع رسانی گسترده و شفاف به مشتاقان زیارت تاکید کرد و خواستار آسیب شناسی روند ثبت نام و اعزام زائران برای رفع اشکالات و برنامه ریزی مناسب در سال های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین بررسی شد

اقدامات کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین بررسی شد