مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-20سياسي

اجرای380 برنامه از سوی سپاه ناحیه لامرد در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه ناحیه لامرد از اجرای 380 برنامه با موضوعات مختلف در فضای مجازی و حقیقی طی هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ سید محمود جعفری ظهر دوشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس این ناحیه، اظهار داشت: بیش از 380 برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و حقیقی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس را امتداد کربلا و عاشورای حسینی دانست و گفت: به برکت هشت سال دفاع مقدس پیشرفت هایی در زمینه های، علمی، صنعت، تکنولوژی، هوا و فضا، اقتصادی، فرهنگی و… داشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد گفت: پیشرفت های نظام اسلامی به برکت شهدا و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

سرهنگ جعفری به عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اجرای 75 برنامه شاخص با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

وی گفت: 21 یادواره شهدای پایگاهی با حضور سخنرانان مجرب کشوری، رژه اقتدار خودرویی و موتوری، ویژه برنامه خاطرات خاکی و شب شعر و خاطره، نشست های فرهنگی و بصیرتی، گفتمان بررسی تأثیر جنگ بر اقتصاد ایران خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد افزود: افتتاح چندین ساختمان پایگاه و مراکز فرهنگی، برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در مصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای380 برنامه از سوی سپاه ناحیه لامرد در هفته دفاع مقدس

اجرای380 برنامه از سوی سپاه ناحیه لامرد در هفته دفاع مقدس