مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-20حوادث

11 روز بازداشت برای خبرنگاری که قتل مبینا سوری را اطلاع رسانی کرد


هنوز نمی دانم چرا بازداشت شده ام، یک روز پس از تبرئه، دادستان با عتاب من را خطاب قرار دادند که انتشار این خبر کار نادرستی بود و به دادیار پرونده گفتند جوری تنبیه اش کنید که دیگر چنین اخباری را منتشر نکند.

- هنوز نمی دانم چرا بازداشت شده ام، یک روز پس از تبرئه، دادستان با عتاب من را خطاب قرار دادند که انتشار این خبر کار نادرستی بود و به دادیار پرونده گفتند جوری تنبیه اش کنید که دیگر چنین اخباری را منتشر نکند.

خبرنگار محلی که ماجرای قتل مبینا سوری، نوجوان 14ساله ای که توسط همسر و خانواده اش در منطقه رومشکان به قتل رسید، به دستور دادستان منطقه و با شکایت خانواده مقتول و متهمان پرونده بازداشت شده و به خاطر این اطلاع رسانی مدتی را در بازداشت بود تا این که سرانجام روز شنبه آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه همدلی، سینا قلندری از خبرنگاران محلی کوهدشت و رومشکان است؛ وی در ماجرای اطلاع رسانی در رابطه با قتل مبینا سوری، دختر نوجوانی که چند پیش توسط همسرش به قتل رسید، نقش داشت و مدتی بعد تحت فشار قرار گرفت و بازداشت شد، درباره شرایط خود به همدلی می گوید: خبر این قتل 10روز قبل از رسانه ای شدن بدست من رسید، اما با توجه به شرایط منطقه ای تا حصول اطمینان از انتشار جزییات آن خودداری کردم؛ از آنجایی که متوجه شدم بعضی رسانه ها و افراد در شبکه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 روز بازداشت برای خبرنگاری که قتل مبینا سوری را اطلاع رسانی کرد

11 روز بازداشت برای خبرنگاری که قتل مبینا سوری را اطلاع رسانی کرد