مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-20اقتصادي

دو دلیل مشکلات در عرضه بلیت پروازهای اربعین/دیروز 4 پرواز ابطال و 2 پرواز انجام شد


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه روز گذشته دو پرواز برای اعزام زوار اربعین انجام شد، گفت: تا کنون مشکلاتی در موضوع ویزا و اتصال سامانه سماح به سامانه فروش بلیت پروازها داشتیم که با رفع این مشکلات پروازهای اربعین هر چه بهتر انجام می شود.

- مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره مشکلات زائران اربعین در تهیه بلیت پروازها و آخرین وضعیت اعزام زوار به این سفر زیارتی از طریق حمل و نقل هوایی اظهار داشت: متناسب با تعداد زوار اربعین که از سوی کشور عراق سهمیه 60 هزار نفری برای ایران اعلام شده است، شرکت های هواپیمایی تلاش کردند با برنامه ریزی مشخص پروازهای اعزام زوار را انجام دهند.

* پیش بینی 200 پرواز برای اعزام زوار اربعین وی افزود: شرکت های هواپیمایی با توجه به مسؤولیت اجتماعی خود تلاش می کنند، این سفر طبق نرخ های مصوب تعیین شده به صورت منظم انجام شود و فعلاً 200 پرواز رفت پیش بینی شده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: از آن منظر که نرخ بلیت پروازهای اربعین برای بازه زمانی 28 شهریور تا 10 مهر 1400 به صورت مصوب اعلام شده است، شرکت های هواپیمایی هم به صورت داوطلبانه اعلام کردند که تلاش می کنند با رعایت نرخ های مصوب زوار اعزام شوند و همه شرکت ها موظف به رعایت نرخ های مصوب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دلیل مشکلات در عرضه بلیت پروازهای اربعین/دیروز 4 پرواز ابطال و 2 پرواز انجام شد

دو دلیل مشکلات در عرضه بلیت پروازهای اربعین/دیروز 4 پرواز ابطال و 2 پرواز انجام شد