مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-20ورزشي

آخرین تحولات در نفت مسجدسلیمان/ جاذبه و دافعه سرمربی و مدیرعامل


باشگاه نفت مسجدسلیمان در چند روز اخیر با حواشی بسیاری در حیطه هدایت فنی خود همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که گفته می شد پورموسوی از ادامه همکاری با باشگاه نفت مسجدسلیمان انصراف داده و از حضور در تمرینات این تیم خودداری می کند، برخی مدیران این باشگاه استعفای او را تکذیب کردند، موضوعی که مشخص شد به صورت رسمی صورت نگرفته و این مربی تنها به حالت قهر، اردوی این تیم را ترک کرده است.

در همین اوضاع و احوال، مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان که نمی توانستند دومین استعفا را تا پیش از آغاز لیگ برتر بپذیرند، به سرمربی تیم خود هشدار دادند که اگر بر سر تمرینات تیم خود حاضر نشود فوراً به کناره گیری او واکنش نشان داده و فرد دیگری را جایگزین خواهند کرد.

مقارن با این فعل و انفعالات، برخی مدیران پایتخت نشین باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز، منفعل نمانده و کار مذاکره با چند گزینه از جمله سیدمهدی رحمتی را آغاز کردند.

سرمربی فصل گذشته شهر خودرو که برای سپری کردن یک دوره مربیگری در کشور امارات به سر می برد، قرار بود که جواب قطعی خود را به نفتی ها بدهد که خبر آمد پورموسوی از غیبت خود اظهار ندامت کرده و به طور غیر مستقیم به نفتی ها اطلاع داده که علیرغم دلخوری او، به تمرینات تیمش باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات در نفت مسجدسلیمان/ جاذبه و دافعه سرمربی و مدیرعامل

آخرین تحولات در نفت مسجدسلیمان/ جاذبه و دافعه سرمربی و مدیرعامل