مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-20سياسي

دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی تابد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی با بیان اینکه دارایی های شهر مال مردم است و نگاه ما باید امانتدارانه باشد، گفت: اتفاقات تلخ زیبنده این شهر نیست و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی تابد و با هر گونه تخلفی برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی در مراسم معارفه شهردار جدید ارومیه، به پایبندی همه مدیران به قانون اشاره کرد و اظهار داشت: ماموریت ها و خدمات شهرداری بسیار زیاد است و ارتباط زیادی با شهروندان دارد و می تواند تولید سرمایه های انسانی و اجتماعی برای جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: مدیران باید پایبند قانون باشند و در صورت اجرای قانون، ما در کنار مدیریت شهری هستیم، البته لازم است برخی از کمیسیون ها در مدیریت شهری بازنگری شود.

  رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه دارایی های شهر مال مردم است و نگاه ما باید امانتدارانه باشد، تاکید کرد: اتفاقات تلخ زیبنده این شهر نیست و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی تابد و با هر گونه تخلفی برخورد خواهد کرد.

  عتباتی افزود: مدیریت شهری می تواند با تصمیمات درست و اقدامات شایسته در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد و موجب آرامش و اطمینان در شهروندان شود و بسیاری از این اقدامات نیاز به پیوست های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی تابد

دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را بر نمی تابد