مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-20فرهنگي

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه «راویان مقاومت» را با اجرای 45 نمایش میدانی برگزار می کند.

- به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس صورت می گیرد اجرای میدانی 45 نمایش راویان مقاومت در تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه راویان مقاومت را با اجرای 45 نمایش میدانی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راویان مقاومت عنوان ویژه برنامه ای است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 (فرهنگ سرای فردوس) در قالب اجرای 45 نمایش میدانی از 31 شهریور تا 6 مهر در سطح شهر تهران برگزار می کند.

این ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار طراحی و برنامه ریزی شده و تلاش بر آن است تا با توجه جدی به آموزه های امام راحل و مقام معظم رهبری و تاکید بر ادامه دادن مسیر نورانی شهدا، بتوان نقش مؤثری در معرفی ارزش های دفاع مقدس ایفا کرد.

ایثار و شهادت این دو گوهر ارزشمند، مایه حیات و جاودانگی بشریت هستند که باید از همه ابزارهای مختلف هنری از جمله هنر نمایش برای تبیین جانفشانی ها و از خودگذشتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس

اجرای میدانی 45 نمایش «راویان مقاومت» در تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس