مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-20اقتصادي

اشتغال 32 هزار نفری در تعاونی های بهداشتی درمانی


برابر آمارها بیش از 2500 تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی در کشور فعالیت دارند که برای 32 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

- برابر آمارها بیش از 2500 تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی در کشور فعالیت دارند که برای 32 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش خدمات اولین بخش توسعه اقتصادی کشورها به شمار می رود که در رشد و توسعه اقتصادی نقش و سهم بسزایی دارد و برای پایداری فرایند رقابت پذیری جهانی باید به شکل مستمر و جهشی مورد توجه قرار گیرد.

در ایران شرکت های تعاونی بر حسب گرایش به دسته های متعددی از جمله صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی، مسکن و اعتبار تقسیم می شوند که در این بین تعاونی های خدماتی جزو پرشمارترین تعاونی ها هستند و در گرایش هایی همچون خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری، حمل و نقل بار و مسافر، تاکسیرانی، مدارس غیر انتفاعی، خدمات رایانه ای، چاپ و نشر، خدمات مالی و اداری و پشتیبانی فعالیت می کنند.

برابر آمارها، تعاونی های خدماتی بیش از 400 هزار شغل در کشور ایجاد کرده و بیشترین گرایش افراد در حوزه خدمات مربوط به تعاونی های آموزشی و بهداشت و درمان است.

علیرضا ناطقی مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش موثر تعاونی های بهداشتی در کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 32 هزار نفری در تعاونی های بهداشتی درمانی

اشتغال 32 هزار نفری در تعاونی های بهداشتی درمانی