مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-20سياسي

سلاح های غیر مجاز در خوزستان زمینه ساز جرایم دیگری شده اند


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه منشاء 50 درصد از جرایم خرد معتادان متجاهر هستند، گفت : سلاح های غیر مجاز در استان زمینه ساز برخی جرایم دیگر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار کرد: خداوند متعال را سپاس می گویم که به ما این توفیق را داد که در این ایام اربعین حسینی به استانی سفر کنیم که تمامی خاک آن بوی شهدا را می دهد.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به مطالب مطرح شده در شورای امنیت کشور گفت : یکی از بحث های مهم آن جلسه استان خوزستان و دغدغه های مردم این منطقه از جمله بحث سرقت و منشأ پیدایش این سرقت ها در استان بوده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: موضوع دوم مطرح شده مسئله سلاح های غیرمجاز در استان خوزستان است که متاسفانه در دست برخی از مردم وجود دارد و همین موضوع زمینه ساز بسیاری از دیگر جرایم از جمله قتل را فراهم آورده بطوری که در 6 ماهه اول امسال بیش از 100 نفر به دلایل مختلف چون درگیری و نزاع ، سهل انگاری و تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی و.

فوت شده اند.

وی ادامه داد: در چندین مصاحبه که با متهمان و مجرمان شهرهای مختلف داشتیم اکثر آنها اشاره به تعدد زندان رفتن و محکومیت های خود داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های غیر مجاز در خوزستان زمینه ساز جرایم دیگری شده اند

سلاح های غیر مجاز در خوزستان زمینه ساز جرایم دیگری شده اند