مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-20سياسي

42 پروژه محرومیت زدایی در همدان افتتاح می شود/ راه اندازی 767 صندوق قرض الحسنه


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از افتتاح 11 پروژه آبرسانی بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در مجموع 42 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم، می بینیم مقطع بزرگی را در انقلاب داریم که به یادماندنی است اما مقطع دوم تاریخ جمهوری اسلامی دفاع مقدس است که اهمیت آن مساوی با خود انقلاب است.

وی با تاکید به نقش مردم در دفاع مقدس و پیروزی در مقابل سلطه گران ادامه داد: مقطع هشت ساله دفاع مقدس به شکلی است که مانند تاریخ عاشورا باید مداوم گفته شود و سینه به سینه برای نسل های بعدی روایت شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: وقتی استکبار به این نتیجه رسید که باید انقلاب را مهار کند، خیلی از توطئه ها علیه کشور رخ داد، دخالت احزاب و گروه ها بالا گرفت و درگیری های خیابانی را مواجه بودیم اما با این مردم بودند که با اتکا به رهبری پیروز میدان شدند.

وی با تاکید بر درس گرفتن از اتفاقات دهه 60 و لزوم مطالعه تاریخ آن دوران تصریح کرد: در 31 شهریورماه استکبار از درگیری های احزاب نتیجه نگرفت و گزینه جنگ را انتخاب کرد، بنابراین بلوک شرق و غرب با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 پروژه محرومیت زدایی در همدان افتتاح می شود/ راه اندازی 767 صندوق قرض الحسنه

42 پروژه محرومیت زدایی در همدان افتتاح می شود/ راه اندازی 767 صندوق قرض الحسنه