مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-20اقتصادي

شهر جدید سهند ظرفیت بی نظیری برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی دارد


شهر جدید سهند ظرفیت بی نظیری برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی دارد.

- ، بابک رضی منش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسکو اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد و باید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توجه ویژه به ظرفیت های پنهان اشتغال در حوزه مشاغل خانگی داشت.

وی از اختصاص اعتبار مشاغل خانگی به مبلغ 15 میلیارد ریال برای شهرستان اسکو خبر داد و افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص داده شده 30 درصد سهم جهاد کشاورزی، 35 درصد سهم اداره صنعت، معدن و تجارت، 20 درصد سهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و 15 درصد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان اسکو گسترش و تقویت مشاغل خانگی را در تحقق اهداف نظام در حوزه اشتغال بسیار ضروری دانست و از نادیده گرفتن شرایط ویژه شهر جدید سهند در توزیع اعتبارات مشاغل خانگی انتقاد کرد و گفت: این شهر ظرفیت بی نظیری در توسعه و گسترش مشاغل خانگی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولین امر قرار گیرد.

وی با تشریح میزان تسهیلات اعطایی گفت: طرح های مستقل از 200 میلیون ریال تا سقف 500 میلیون ریال و برای طرح های پشتیبان تا سقف 10,000 میلیون ریال با اشتغال حداقل 20 نفر تحت پوشش تسهیلات در نظر گرفته شده است و طرح های پشتیبان بالای 10,000 میلیون ریال با تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید سهند ظرفیت بی نظیری برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی دارد

شهر جدید سهند ظرفیت بی نظیری برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی دارد