مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20دانش

مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) برگزار می شود


هشتمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود.

- مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) برگزار می شود هشتمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، هشتمین دوره این مسابقه با هدف ترویج علم و ایده های نو ، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه ،برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در مسابقه، در مرحله اول حدکثر تا 22 مهرماه باید فایل صوتی سه دقیقه ای ایده سخنرانی خود را منطبق بر شیوه نامه مسابقه به نشانی STP_admins@ در شبکه های اجتماعی یا رایانامه anjomanelmi@ut.

ac.

ir ارسال کنند.

نتایج این مسابقه پس از ارزیابی اولیه در 30 مهر ماه اعلام خواهد شد و منتخبان این مرحله حداکثر تا 14 آبان ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی 12 دقیقه ای خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

در نهایت بعد از اتمام ارزیابی‎ ها، نتایج نهایی مسابقه در 19 آبان ماه همزمان با اختتامیه سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران اعلام و به برگزیدگان جوایز ارزنده و گواهی رسمی اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) برگزار می شود

مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) برگزار می شود