مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-20ورزشي

امتیاز تیم شاهین از طریق مزایده واگذار می شود


رییس شورای شهر بوشهر از واگذاری امتیاز تیم شاهین شهرداری بوشهر از طریق مزایده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در بودجه سال 1400 ردیف اعتباری برای تیم شاهین شهرداری دیده نشده و مجوز یکساله به اتمام رسیده و درخواست شهرداری واگذاری تیم است با کسب مجوز از دستگاههای نظارتی امتیاز تیم شاهین از طریق مزایده واگذار می شود.

رییس شورای شهر بوشهر گفت: اینکه در قالب هفت  میلیارد تومان تیم وارد لیگ شود قطعاً وسط فصل درخواست بودجه دارند و نهایتاً هزینه تیمداری به 30 میلیارد تومان می رسد و نتیجه مورد نظر هم کسب نمی شود، در حالی تیم فجر سپاسی با 6 میلیارد تومان به لیگ برتر صعود کرد و شاهین با 30 میلیارد تومان صعود نکرد.

پورکبگانی از دریافت دو پیشنهاد خرید امتیاز شاهین به قیمت پنج میلیارد تومان خبر داد و گفت: یکی توسط فردی تهرانی و دیگری هم از سوی پرویز عبدی پور عضو هیات مدیره سابق شاهین می باشد.

رییس شورای شهر بوشهر افزود: دستگاه های نظارتی هم با ترک تشریفات واگذاری شاهین موافقت کرده و از سرپرست شهرداری می خواهیم با قید فوریت از مدیرکل ورزش و جوانان استعلام قیمت تیم لیگ یکی را داشته باشد سپس طی نامه ای از استاندار محترم درخواست صدور مجوز ترک تشریفات نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز تیم شاهین از طریق مزایده واگذار می شود

امتیاز تیم شاهین از طریق مزایده واگذار می شود