مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-20سياسي

انتشار فیلم عیوب دیگران حرام است


استاد حوزه علمیه قم درست کردن کلیپ از عیوب دیگران و پخش کردن آن در فضای مجازی را حرام دانست و گفت: حتی اگر آن فرد حرام مرتکب می شود نباید عیب او را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی خود در حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به رساله حقوق امام سجاد(ع) و 50 نوع حقی که بر عهده انسان است و در این رساله آمده، اظهار کرد: تمام اختلافات، پرونده های قضایی و دعواها ناشی از آشنا نبودن با حقوق دیگران و رعایت نکردن حقوق آنها است.

وی با اشاره به اینکه در رساله حقوق امام سجاد(ع) حق هفت عضو بدن بر عهده انسان بیان شده است، گفت: حق زبان، گوش و چشم در محافل معارفی شب های گذشته بیان شد و امشب چهارمین حقی که در مورد آن صحبت می کنیم حق پا است که از نعمت های بزرگ الهی است و به انسان قوام و استواری می دهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به توصیه های اسلام در رابطه با قدم برداشتن، افزود: در قرآن داریم که روی زمین با تکبر راه نروید و همچنین یکی از راه رفتن های نهی شده در قرآن راه رفتن برای سخن چینی است بنابراین راه رفتن ده ها حکم دارد که گاهی ثواب حج عمره و گاهی معصیت خدا است و برخی قدم ها محبوب و برخی قدم ها مبغوض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فیلم عیوب دیگران حرام است

انتشار فیلم عیوب دیگران حرام است