مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-20پزشكي

برکت به مشهد رسید/ تزریق فقط برای دوز دوم


واکسن های جدید فقط به افرادی که در انتظار دریافت دوز دوم هستند تزریق می شود و شامل کسانی که می خواهند دوز اول خود را دریافت کنند، نمی شود.

- ضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص 80 هزار دوز واکسن برکت به این دانشگاه خبر داد.

محمدجعفر صادقی اظهار کرد: تعداد 80 هزار دوز واکسن برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شده و این واکسن ها جهت تزریق به گروه های هدف بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون کرونا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: واکسن های جدید فقط به افرادی که در انتظار دریافت دوز دوم هستند تزریق می شود و شامل کسانی که می خواهند دوز اول خود را دریافت کنند، نمی شود.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعدادی از واکسن های دریافتی جدید در اختیار بسیج جامعه پزشکی جهت تزریق به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی دیگر از محموله جدید دریافتی هم در اختیار مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی قرار می گیرد تا به گروه هدفی که در انتظار دریافت نوبت دوم واکسن کرونا هستند تزریق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، صادقی با ذکر این نکته که مردم اگر واکسن هم زدند باید همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت به مشهد رسید/ تزریق فقط برای دوز دوم

برکت به مشهد رسید/ تزریق فقط برای دوز دوم