مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-20اجتماعي

بارش باران در مناطق شمالی و جنوبی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه آسمان بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده آفتابی است، از وقوع رگبار باران در برخی استان های واقع در نوار شمالی و برخی نقاط جنوب شرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه آسمان کشور طی پنج روز آینده بجز در سواحل شمال و برخی نقاط جنوب شرق، آفتابی خواهد بود، اظهار کرد: امروز (29 شهریور) در برخی نقاط استان های مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (30 شهریور) در استان های مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و چهارشنبه (31 شهریور) نیز بارش پراکنده در مازندران و گلستان رخ خواهد داد همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق در استان های گیلان و مازندران طی پنجشنبه و جمعه (1 و 2 مهر) مورد انتظار است.

به گفته ضیاییان، طی پنج روز آینده رشد ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.

وی افزود: تا چهارشنبه (31 شهریور) در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود همچنین از امروز تا چهارشنبه (29 تا 31 شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در مناطق شمالی و جنوبی کشور

بارش باران در مناطق شمالی و جنوبی کشور