مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-20بين الملل

احتمال حمله هسته ای چین یا روسیه به استرالیا


چین استرالیا به حمله هسته ای تهدید کرد.

این تهدید در پی تلاش استرالیا برای دستیابی به زیردریایی های هسته ای صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، وبسایت گلوبال تایمز چین نوشت یک کارشناس نظامی ارشد چینی هشدار داد که استرالیا پس از دستیابی اش به زیردریایی های هسته ای به هدف احتمالی برای حمله هسته ای تبدیل می شود.

این کارشناس که نخواست هویت اش فاش شود گفت که استرالیا تهدیدی برای دیگر کشورها می شود زیرا زیردریایی های جدیدی که به دست می آورد ممکن است به سلاح های هسته ای مجهز شوند که توسط آمریکا یا انگلیس به این کشور داده می شوند.

وی افزود:این مساله باعث می شود که استرالیا تبدیل به هدفی برای حمله هسته ای شود زیرا کشورهای هسته ای مانند چین و روسیه به شکل مستقیم در معرض تهدید زیردریایی های هسته ای استرالیا قرار می گیرند که در خدمت خواسته های استراتژیک آمریکاست.

ماجرای زیردریایی های هسته و تنش آمریکا و اروپا آمریکا با کمک انگلیس قراداد ساخت شماری زیردریایی توسط فرانسه برای استرالیا به ارزش 56 میلیارد دلار را قاپید و خشم اروپایی و به طور خاص فرانسوی ها را برانگیخت.

فرانسه فسخ یکجانبه این قرارداد را که قرارداد قرن برای صنعت این کشور نامیده می شد و ارزش آن بالغ بر 56 میلیارد یورو بود، به منزله خنجر از پشت به دست یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حمله هسته ای چین یا روسیه به استرالیا

احتمال حمله هسته ای چین یا روسیه به استرالیا