مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-20اقتصادي

دریافت حق عضویت و هزینه آموزش از سوی فروشگاه های اینترنتی ممنوع است


کارشناس فضای مجازی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ کدام از فروشگاه های اینترنتی که موفق به دریافت جواز کسب از اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی شده اند حق دریافت وجه به عناوینی همچون حق عضویت، - علی بهداروند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طبق نص صریح قانون هیچ کدام از فروشگاه های اینترنتی که موفق به دریافت جواز کسب از اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی شده اند حق دریافت وجه را به عناوین مختلف همچون حق عضویت، آموزش و .

ندارند.

کارشناس فضای مجازی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش بازاریابانی که توسط این شرکت ها به کارگیری می شوند رایگان بوده و هیچ فروشگاه اینترنتی اجازه دریافت وجه برای آموزش اعضا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف هر یک از شرکت ها افراد می توانند با مراجعه به سامانه اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی در قسمت ثبت شکایات این تخلف را ثبت کنند تا مورد پیگیری کارشناسان سازمان قرار گیرد.

بهداروند تصریح کرد: برای اینکه مردم بفهمند کدام شرکت اینترنتی اجازه فعالیت دارد می توانند به سامانه مرکز توسعه تجارت الکترونیک سازمان صمت و یا به سامانه اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت حق عضویت و هزینه آموزش از سوی فروشگاه های اینترنتی ممنوع است

دریافت حق عضویت و هزینه آموزش از سوی فروشگاه های اینترنتی ممنوع است