مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-20سياسي

سردار سلامی: فتح عرصه های فناوری های مدرن، استراتژی مسلم ماست


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرزوی ما این بوده که عرصه های مدرن فناوری را فتح کنیم و فاصله بین نیاز و فناوری را کشف کنیم و این یک استراتژی مسلم ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر صبح امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از تجهیزات  راهبردی سپاه در حوزه چک و خنثی سازی بمب طی سخنانی با بیان اینکه تاریخ چهل و چند ساله انقلاب درس های بزرگ و جاودانه ای را به همه ما آموخته است، اظهار داشت: ما از میان این فرازهای سخت و بحران های بزرگ، به واقعیت های ارزشمندی دست یافته ایم و این حوادث به ما یاد داده است هر موفقیتی در میدان، محصول یک همت بلند و یک اراده مستحکم و یک ایمان قوی در ذهن جامعه است.

  وی افزود: هر بن بستی در عالم واقعیت محصول یک بن بست ذهنی در درون انسان ها و جوامع است.

ما در میان این مشکلات و فشارها اگر تسلیم می شدیم واقعا نمی توانستیم و مجبور می شدیم تسلیم اراده دشمن شده و در نقشه ذهنی او عمل کنیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: امامان بزرگ انقلاب ما به ما توانستن، همت و اعتماد به نفس را یاد دادند و ما به برکت شهیدان دوران پرشکوه انقلابمان از پیروزی انقلاب با عظمت تا امروز نتایج درس های انقلاب را دیدیم و فهمیدیم می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: فتح عرصه های فناوری های مدرن، استراتژی مسلم ماست

سردار سلامی: فتح عرصه های فناوری های مدرن، استراتژی مسلم ماست