مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-19اقتصادي

همه شروط صاحب خانه شدن با طرح ملی مسکن


محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در طرح اقدام ملی، ساخت 400 هزار واحد مسکونی در شهرهای کشور هدفگذاری شده است، گفت: در این طرح، - در حالی معاون وزیر راه بهمن 98 وعده کاهش 25 درصدی قیمت طرح ملی مسکن را داده بود که مدیرعامل عمران پردیس گفت:هزینه ساخت هر متربع این واحدها 5.

5 میلیون است.

18 آبان ماه سال 98 معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در اولین و آخرین نشست خبری خود به تشریح جزییات طرح ملی مسکن پرداخت.

محمودزاده با بیان این که در طرح اقدام ملی، ساخت 400 هزار واحد مسکونی در شهرهای کشور هدفگذاری شده است، گفت: در این طرح، متقاضیان باید 4 شرط فاقد مالکیت از اول تیرماه 84، عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب، تأهل و سابقه 4 سال اقامت در شهر مذکور را داشته باشند.

وی ادامه داد: سه شیوه کلی برای تأمین زمین در این طرح پیش بینی شده است؛ در شهرهای کوچک که مشکل کمتری در تأمین زمین وجود دارد برنامه واگذاری 99ساله زمین اجرا می شود.

شیوه دوم مشارکت است که بخش کمی را شامل می شود.

وی با بیان این که قیمت ساخت به صورت قیمت تمام شده در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود: در بخش زمین تدبیری اندیشیده شد برای علاقمند به مالکیت زمین، 2 سال تنفس در نظر گرفته شده و مابقی قیمت زمین به صورت اقساطی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شروط صاحب خانه شدن با طرح ملی مسکن

همه شروط صاحب خانه شدن با طرح ملی مسکن