مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 20:252021-09-19اقتصادي

در خوزستان به موضوع کارآفرینی اهمیت داده نمی شود


رییس کانون کارآفرینی خوزستان گفت: در خوزستان کارآفرینانی وجود دارند که قابلیت حمایت شدن و شناسایی در سطح ملی را دارند اما برای کمک به کارآفرینی در خوزستان از طرف دستگاه های اجرایی و متولیان امر اقدامی مشاهده نمی شود.

- ایسنا/خوزستان رییس کانون کارآفرینی خوزستان گفت: در خوزستان کارآفرینانی وجود دارند که قابلیت حمایت شدن و شناسایی در سطح ملی را دارند اما برای کمک به کارآفرینی در خوزستان از طرف دستگاه های اجرایی و متولیان امر اقدامی مشاهده نمی شود.

احمد هرمز در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات کارآفرینان در خوزستان اظهار کرد: حدود 99 درصد از مسئولین استانی تمایل به مگاپروژه ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، حفاری و فولاد دارند و معمولا نگاهی به مقوله مهم کارآفرینی که در سراسر دنیا و در کشور وجود دارد و در نهایت منجر به اشتغال می شود، ندارند.

وی افزود: اگر به ادبیات گفتاری مسئولین استان دقت کنیم متوجه می شویم که آشنایی لازم و برنامه خاصی برای بحث کارآفرینی ندارند؛ گاهی اوقات بسیاری از این افراد که متولی امر هستند حتی نمی توانند کارآفرینی را از کسب و کار و اصناف تمییز بدهند.

هرمز تصریح کرد: زمانی که مسئولین ما در ابتدای کار یعنی تشخیص موضوع مشکل دارند، بنابراین نمی توانند برنامه ریزی درستی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خوزستان به موضوع کارآفرینی اهمیت داده نمی شود

در خوزستان به موضوع کارآفرینی اهمیت داده نمی شود