مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 19:002021-09-19اقتصادي

برخورد با تخلفات در بازار پروازهای اربعین


مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری برخی تخلفات در زمینه عرضه و فروش بلیت هواپیما در پروازهای اربعین گزارش شده است که با همه آن ها برخورد خواهیم کرد.

- مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری برخی تخلفات در زمینه عرضه و فروش بلیت هواپیما در پروازهای اربعین گزارش شده است که با همه آن ها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خوشخو درباره آخرین وضعیت پروازهای اربعین اظهار کرد: پروازهای اربعین از بازه زمانی 28 شهریورماه الی 10 مهرماه برنامه ریزی شده و دولت عراق صرفاً پذیرش زوار را از طریق مرز هوایی اعلام کرده و برای آن شرایطی را مشخص کرده است.

عمده ترین شرطی که دولت عراق مشخص کرده، اخذ ویزا توسط سفارت عراق در تهران، دریافت هر دو دز واکسن کرونا و همچنین داشتن پاسخ منفی تست PCR است.

وی افزود: همچنین بر اساس توافقی که بین دولت های ایران و عراق صورت گرفت، مقرر شد 60 هزار زائر از طریق مرز هوایی بتوانند در مراسم اربعین حضور پیدا کنند.

سازمان حج و زیارت متولی ایجاد سامانه ای برای ثبت نام زوار شد و در این راستا سامانه سماح در دسترس عموم قرار گرفت و بسیاری از هموطنان ثبت نام شان را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات در بازار پروازهای اربعین

برخورد با تخلفات در بازار پروازهای اربعین