مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-19سياسي

توسعه گردشگری با ملاحظات زیست محیطی در دستور کار شهرداری یزد باشد


استاندار یزد با اشاره به اینکه گردشگری محور مهم توسعه یزد است، گفت: توسعه گردشگری با ملاحظات زیست محیطی در دستور کار شهرداری یزد باشد.

- ، محمدعلی طالبی، یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد ضمن قدردانی از شورای ششم برای انتخاب شهردار جوان اظهار داشت: یزد برای توسعه نیازمند همگرایی دستگاه های مختلف است.

وی عنوان کرد: تعامل و همگرایی خوبی بین دستگاه های مختلف استان یزد وجود دارد که امیدواریم با حفظ این تعامل، خدمات خوبی به مردم یزد که شایسته بهترین خدمات هستند، ارائه شود.

طالبی با اشاره به اولویت های استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان، شهر هوشمند و … بیان کرد: شهرداری نیز می تواند در این حوزه ها ورود کند همچنان که تاکنون نیز فعالیت های به ویژه در حوزه شهر هوشمند انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد کارخانه نوآوری در شهر یزد یادآور شد: این مجموعه کمکی ارزشمند برای شهرداری است و باید از ظرفیت های آن به خوبی استفاده شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود از گردشگری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه در استان یزد یاد کرد و اظهار داشت: در حوزه توسعه زیرساخت های گردشگری در سطح استان به ویژه شهر یزد اقدامات خوبی انجام شده و البته جای کار بیشتری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری با ملاحظات زیست محیطی در دستور کار شهرداری یزد باشد

توسعه گردشگری با ملاحظات زیست محیطی در دستور کار شهرداری یزد باشد