مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-19سياسي

اورژانس اصفهان تزریق واکسن در منزل انجام نمی دهد/ مردم خطوط امدادی را اشغال نکنند


در سراسر استان اصفهان فعلاً تزریق واکسن توسط اورژانس 115 در داخل منازل نداریم، اگر طرحی و یا امکانی پیش آمد اطلاع رسانی می شود.

- عباس عابدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز در خبر سراسری خبری به نقل از سخنگوی اورژانس کشور اعلام شد که افرادی که ناتوان و مریض هستند و قادر به حضور در مراکز واکسیناسیون نیستند، می توانند با اورژانس 115 تماس بگیرند و از خدمات تزریق واکسن در داخل منزل استفاده کند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان افزود: چند ماه پیش که آقای کولی وند، رییس سازمان اورژانس کشور بود، وارد طرح واکسیناسیون کشوری شدند و دستورالعملی را به سراسر کشور به مراکز اورژانس اعلام کردند که این مراکز با راه اندازی ایستگاه های سیار و مراکزی بتواند به معاونت بهداشتی کمک کند و  در بحث واکسیناسیون وارد شوند.

وی گفت: در همان زمان مرکز اورژانس اصفهان به مرکز اورژانس کشور اعلام کرد که اصفهان به دلیل کمبود نیروی انسانی و تعطیلی پایگاه های اورژانس امکان ورود به این طرح را ندارد و برای کشور این مسأله از قبل مشخص بوده است.

عابدی بیان کرد: امروز با انتشار این خبر تعداد زیادی تماس مردمی با اتاق فرمان اورژانس 115 اصفهان داشته ایم که درخواست تزریق واکسن در داخل منزل دارند، در سراسر استان اصفهان فعلاً تزریق واکسن توسط اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اصفهان تزریق واکسن در منزل انجام نمی دهد/ مردم خطوط امدادی را اشغال نکنند

اورژانس اصفهان تزریق واکسن در منزل انجام نمی دهد/ مردم خطوط امدادی را اشغال نکنند