مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-19بين الملل

تشدید آسیب های روانیِ نوجوانان با استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی


40 درصد از نوجوانان اظهار کردند که تنها هدف آنها از ارسال پست در رسانه های اجتماعی این است که از نظر دیگران بهتر به نظر برسند و این در حالیست که 32 درصد از دختران نوجوان احساس می کردند که اینستاگرام فقط امنیت فیزیکی آنها را تهدید می کند.

- 40 درصد از نوجوانان اظهار کردند که تنها هدف آنها از ارسال پست در رسانه های اجتماعی این است که از نظر دیگران بهتر به نظر برسند و این در حالیست که 32 درصد از دختران نوجوان احساس می کردند که اینستاگرام فقط امنیت فیزیکی آنها را تهدید می کند.

بر اساس داده های یک مطالعه در آمریکا، استفاده تقریباً بی وقفه از رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، منجر به افزایش مشکلات جسمی، کاهش عزت نفس و بروز مشکلات روانی دیگر برای نوجوانان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مطالعه انجام شده توسط وال استریت ژورنال، 40 درصد از نوجوانان اظهار کردند که تنها هدف آنها از ارسال پست در رسانه های اجتماعی این است که از نظر دیگران بهتر به نظر برسند و این در حالیست که 32 درصد از دختران نوجوان احساس می کردند که اینستاگرام فقط امنیت فیزیکی آنها را تهدید می کند.

با افزایش استفاده از اینستاگرام، نوجوانان در معرض خطر آسیب هایی مانند آزار و اذیت های مجازی، افسردگی و عدم خواب کافی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید آسیب های روانیِ نوجوانان با استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی

تشدید آسیب های روانیِ نوجوانان با استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی