مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-19اقتصادي

قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin


ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin و دارای پروانه ورود، خرید و فروش بیسیم، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام Ott ، این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات رادیویی و مخابراتی روز جهان و با بهره مندی از مدیران و کارشناسان فنی متخصص و مجرب، ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی بیسیم و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی مجاز طنین Tanin در ایران می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز جهت خرید و تهیه بیسیم واکی تاکی مجاز باید به این موضوع دقت داشت که بیسیم مورد نظری که قصد خرید آن را دارید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد یا خیر ؟ چنانچه بیسیم مورد نظر فاقد مجوز تایید نمونه بود، این برند یا مدل واکی تاکی، غیرمجاز بوده و استفاده از آن ممنوع است و استفاده کننده از آن، پیگرد قانونی، جزای نقدی و حبس را در بر خواهد داشت.

تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی، قیمت، مقایسه و خرید بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin به فروشگاه اینترنتی بیسیم به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin

قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin