مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-19سياسي

نمایشگاه «جاماندگان حسینی 2» همراه با نمایش 120 اثر افتتاح شد


جانشین مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس رزمندگان با این پیش فرض که عکس گرفتن یکی از مواردی است که امکان دارد منجر به ریا شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز (یکشنبه 28 شهریورماه) مراسم افتتاح نمایشگاه جاماندگان حسینی 2 با حضور سردار محسن شیخی جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهرام صمدی نیا مسؤول سازمان بسیج هنرمندان تهران افتتاح شد.

  شیخی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی بیان داشت: اساساً آنچه ماندگار است، همین عکس ها و آثار است که باید به نسل های جدید انتقال پیدا کند.

به عبارت دیگر یکی از راه های انتقال تجربیات به نسل های آینده آثاری نظیر عکس است.

  وی با تأکید بر نقش آثاری نظیر عکس در انتقال تجربیات به نسل های بعدی افزود: در زمان دفاع مقدس رزمندگان با این پیش فرض که عکس گرفتن یکی از مواردی است که امکان دارد منجر به ریا شود، از عکس گرفتن پرهیز می کردند، اما امروز با گذشت زمان این نکته مشخص شده که تا چه اندازه عکس ها در انتقال ارزش ها و ثبت خاطرات، موثر هستند.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: در حقیقت عکس اثر بسیار وضعی دارد که باید علاقه مندان را به این اقدام تشویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «جاماندگان حسینی 2» همراه با نمایش 120 اثر افتتاح شد

نمایشگاه «جاماندگان حسینی 2» همراه با نمایش 120 اثر افتتاح شد