مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-19سياسي

درخواست ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشت: «برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان سنجش در نامه ای به دادستان کشور، خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شد.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشت: برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم.

یکی از مهره های کلیدی وزارت علوم که ظلم های فراوانی در سال های قبل به دانشگاهیان کرد، به رغم مفتوح بودن پرونده اش در کمیسیون اصل 90 از کشور خارج شد.

در نامه احمد نادری رییس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از سازمان سنجش، خطاب به حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رییس و مدیران این سازمان، متأسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رییس سازمان) به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش

درخواست ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش