مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-19سياسي

خوزستان دچار عقب ماندگی هایی در همه حوزه ها به ویژه اشتغال است


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فولاد در استان خوزستان انجام شده است که باید این کارها ادامه دار باشد و از این اقدامات حمایت شود.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فولاد در استان خوزستان انجام شده است که باید این کارها ادامه دار باشد و از این اقدامات حمایت شود.

سیدکریم حسینی در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ توسعه ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، 28 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر در چشم انداز 1404 بتوانیم به عدد 8.

5 میلیون تن تولید محصولات فولادی در شرکت فولاد خوزستان دست پیدا کنیم، افق بسیار خوبی است و امیدواریم با تحقق این مساله گام بلندی در حوزه فولادسازی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اینکه 70 درصد از فروش تولید شرکت فولاد خوزستان به شرکت های درون استان تعلق می گیرد، جای خوشحالی است و امیدواریم این روند مطلوب، پایدار باشد.

حسینی گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای به دنبال استقرار و پایداری حوزه فولاد در خوزستان هستند و قطعا سود و منافع استان در این زمینه، برای کل کشور خواهد بود.

وی با اشاره به بحث جابه جایی برخی از شرکت های فولادی از خوزستان به دیگر استان های کشور ادامه داد: نمایندگان فکر و ایده ای که در فضای کارشناسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان دچار عقب ماندگی هایی در همه حوزه ها به ویژه اشتغال است

خوزستان دچار عقب ماندگی هایی در همه حوزه ها به ویژه اشتغال است