مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-19سياسي

تشریح برنامه های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این هفته 250 عنوان برنامه در قالب 700 ریز برنامه در سراسر مناطق این استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این هفته 250 عنوان برنامه در قالب 700 ریز برنامه در سراسر مناطق این استان اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده روز یکشنبه 28 شهریورماه1400 در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هشت سال دفاع مقدس دوران فراموش نشدنی است زیرا در این دوران اقشار مختلف جامعه از جان خود گذشتند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

وی اظهارکرد : امروز امنیت و آرامشی که وجود دارد را مدیون جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم راه شهدا را در عمل و با فرهنگ سازی ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی است که با گذر زمان نه تنها کهنه نشده بلکه روز به روز پویاتر و زنده تر می شود و مصداق تایید این موضوع حضور هزاران جوانی است که به عنوان مدافع حرم آل الله شهید شدند و امروز می بینیم که در ملل اسلامی و جهان مقاومت این فرهنگ در حال پررنگ تر شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس