مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-19حوادث

‍ کشف 327 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند گسترده توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: از اعضای این باند 327 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند گسترده توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: از اعضای این باند 327 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اینکه اعضای یک باند سازمان یافته قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاقچاقچیان شامل سه دستگاه سواری و دو دستگاه کامیون در محور کنگاور- کرمانشاه که به شکل کاروانی و با فاصله مشخصی پشت سر هم حرکت می کردند، شده و نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران که مجوز قضایی همراه داشتند در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی 327 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

جاویدان تصریح کرد: 9 نفر از اعضای این باند نیز که سرنشین خودروهای توقیفی بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کشف 327 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

‍ کشف 327 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه