مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-19سياسي

انتخاب استانداری کارآمد را به عنوان یک مطالبه پیگیریم


شورای تبیین مواضع بسیج رسانه فارس با صدور بیانیه ای، ضمن اشاره به اهمیت انتخاب استانداری کارآمد برای استانی با ویژگی ها و اهمیت فارس، لازمه های این انتخاب را یادآور و متذکر شده است که این موضوع را مطالبه جدی رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دانسته و آن را رصد خواهد کرد.

- ایسنا/فارس شورای تبیین مواضع بسیج رسانه فارس با صدور بیانیه ای، ضمن اشاره به اهمیت انتخاب استانداری کارآمد برای استانی با ویژگی ها و اهمیت فارس، لازمه های این انتخاب را یادآور و متذکر شده است که این موضوع را مطالبه جدی رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دانسته و آن را رصد خواهد کرد.

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج رسانه استان فارس، در بیانیه ای، دولت جدید را زمینه ساز تابش بارقه هایی از امید در مسیر حل مشکلات مردم دانسته و با یادآوری سطح انتظارات از دولتی که عنوان مردمی را برای خود انتخاب کرده است، با پرداختن به موضوع انتخاب استاندار فارس لازمه های این انتخاب، تاکید دارد که آن سازمان، پیگیری انتخاب استانداری کارآمد را به عنوان مطالبه جدی جامعه و افکار عمومی در فارس، جزو حقوق خود دانسته و آن را پایش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس متن این بیانیه که نسخه ای از آن برای انتشار در اختیار این خبرگزاری قرارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استانداری کارآمد را به عنوان یک مطالبه پیگیریم

انتخاب استانداری کارآمد را به عنوان یک مطالبه پیگیریم