مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-19پزشكي

صدور مجوز احداث بیمارستان جدید و راه اندازی رشته پروتز دندان در محلات


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: ظرف یک ماه آینده پروژه ساخت بیمارستان جدید در شهرستان محلات اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: ظرف یک ماه آینده پروژه ساخت بیمارستان جدید در شهرستان محلات اجرایی خواهد شد.

مهدی قلیچ خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مجوز ساخت بیمارستان جدید صادر شده است و پس از گذراندن مراحل فنی و اداری در دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت توسعه، اقدام به ساخت آن خواهیم کرد.

قراراست این بیمارستان با 96 الی 100 تخت احداث شود، اما امیدواریم بتوانیم تعداد تخت ها را افزایش دهیم.

وی کوته نگری در مسائل را یک معضل عنوان کرد و افزود: اگر با دید بلندتری به مشکلات و مسائل شهرستان ها نگاه شود، توسعه آنها سریع تر پیش خواهد رفت.

قلیچ خانی ادامه داد: در چند هفته اخیر آزمایشگاه PCR علیرغم هزینه های بسیار در شهرستان محلات افتتاح شد و تست کرونا هم اکنون در این مکان گرفته می شود.

وی با اشاره به دریافت مجوز اولیه آموزشی درمانی راه اندازی رشته پروتز دندان در این شهرستان افزود: این رشته تنها در چند دانشگاه کشور تدریس می شود و با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان محلات در حوزه دندانپزشکی و ساخت دندان و پروتز درمانی امید است با آکادمیک شدن این رشته شاهد توسعه و پیشرفت این رشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز احداث بیمارستان جدید و راه اندازی رشته پروتز دندان در محلات

صدور مجوز احداث بیمارستان جدید و راه اندازی رشته پروتز دندان در محلات