مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-19سياسي

/گزارش/ معتادین متجاهر تراژدی تکراری غم انگیز


اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می شود.

- ایسنا/لرستان اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می شود.

اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ گاه به طور کامل ریشه کن نخواهد شد، اما با تدبیر و تلاش حداقل می توان آن را به کنترل درآورد.

وجود این افراد بر هویت شهر و فرآیند زیستی شهر اثرگذار است و زمانی که موضوع با امنیت ارتباط پیدا می کند، اهمیت بیشتری می یابد.

وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم و جدی نقض کننده امنیت در شهر است و واقعیت این است که اعتیاد همراه با تجاهر شکل به شدت پیچیده ای از اعتیاد و مسائل مربوط به آن است و کار در این حوزه نیازمند تلاش های مؤثرتری است.

متأسفانه شاهد معتادان متجاهر بی خانمان و بی سرپناه رها شده در سطح شهر بروجرد هستیم که بر اساس قانون این افراد تنها در مرکز ماده 16 مرکز شهرستان ها باید نگهداری شوند.

معتادان متجاهر در حال پرسه زدن در سطح شهر هستند و این معتادان هم موجب ناامنی در سطح شهر می شوند و هم چهره زشتی را به شهر می دهند و این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ معتادین متجاهر تراژدی تکراری غم انگیز

/گزارش/ معتادین متجاهر تراژدی تکراری غم انگیز