مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-19سياسي

فرصت های ازدست رفته در اجرای طرح ملی چشمه نور ایران


طرح چشمه نور ایران دارای زوایای مختلف، ابعاد ملی و استانی بوده و سال ها از شروع آن می گذرد طی این سال ها استان قزوین تلاش بسیاری برای کمک و پیشبرد این طرح ملی انجام داده است ولی به نظر می رسد در سطوح ملی به ویژه پژوهشگاه دانش های بنیادی به عنوان دستگاه .

- ایسنا/قزوین طرح چشمه نور ایران دارای زوایای مختلف، ابعاد ملی و استانی بوده و سال ها از شروع آن می گذرد طی این سال ها استان قزوین تلاش بسیاری برای کمک و پیشبرد این طرح ملی انجام داده است ولی به نظر می رسد در سطوح ملی به ویژه پژوهشگاه دانش های بنیادی به عنوان دستگاه اجرایی طرح فرصت های مهمی را برای پیشبرد این طرح ازدست داده است.

صفر لک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح چشمه نور بیش از 14 سال از ایده آن می گذرد؛ در دهه 80 وقتی که تدوین چشم انداز 1404 مطرح شد قرار شد مسئولین کشور با هدایت مقام معظم رهبری حرکت بزرگی را شروع نمایند که جلوه آن در زمینه علم و دانش حرکت به سمت کسب مقام نخست در حوزه علم و فناوری در سطح منطقه و اقتصاد دانش بنیان بود.

وی ادامه داد: در همان سال ها برای رسیدن به این هدف بزرگ در حوزه علم و فناوری تلاش کردند تا اتفاقات جدیدی رقم بخورد، با همت نخبگان و اساتید برجسته که تجربیات بین المللی و دیدگاه جامع تری نسبت به آینده و چشم انداز داشتند بحث احداث زیرساخت های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های ازدست رفته در اجرای طرح ملی چشمه نور ایران

فرصت های ازدست رفته در اجرای طرح ملی چشمه نور ایران