مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-18حوادث

خودنمایی تیغ مرگ در تاریکی شب!


جوان 21 ساله ای که به اتهام جنایت در نزاع دسته جمعی روستای باغون آباد مشهد دستگیر شده است، هنگام بازسازی صحنه قتل در حضور مقام قضایی، زوایای دیگری از خودنمایی تیغ مرگ در تاریکی شب را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، شب بیست و دوم تیر سال 98 بود که زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و خبر مرگ مردی 54 ساله با ضربه خنجر، نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت.

بررسی های مقدماتی حکایت از یک عده کشی مرگبار در پی اختلافات خانوادگی داشت، بنابراین بلافاصله با حضور شبانه قاضی ویژه قتل عمد در صحنه وقوع حادثه، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد.

تحقیقات میدانی بیانگر آن بود که بروز اختلافات خانوادگی بین دو فامیل به مشاجره های لفظی منجر شده است اما این درگیری های لفظی با خط و نشان و تهدید درحالی ادامه یافت که جوانی به نام م در تماس تلفنی خود با طرف مقابل، هیزم آتش این اختلافات را زیادتر کرد تا شعله های خشم همچنان زبانه بکشد! او در این تماس های تلفنی با مرد 54 ساله ای به نام پرویز و دیگر بستگان وی، طوری به این اختلافات و درگیری های لفظی دامن زد که ناگهان کار به عده کشی و تهدیدهای مرگبار انجامید اما هیچ گونه درگیری فیزیکی رخ نداد.

با وجود این، غرورهای کاذب و خشم و نفرت همچنان از آتش زیر خاکستر زبانه می کشید تا این که ساعتی بعد دوباره زنگ تلفن ها به صدا درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی تیغ مرگ در تاریکی شب!

خودنمایی تیغ مرگ در تاریکی شب!