مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-18بين الملل

صدها نفر از افراد مسلح در «طفس» درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه دادند


ارتش سوریه در ادامه پیشبرد روند آشتی و حل و فصل وضعیت افراد مسلح در مناطقی از غرب استان درعا، امروز پس از هشت سال وارد شهر طفس شد و صدها نفر از افراد مسلح آنجا سلاح خود را تحویل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از افراد مسلحی که در شهر طفس در غرب استان درعا به سر می برند با آغاز روند حل و فصل وضعیتشان مطابق توافق آشتی در این منطقه، سلاح ها و مهمات خود را  تحویل ارتش ، سلاح هایی که ارتش سوریه و دستگاه های امنیتی از افراد مسلح در طفس تحویل گرفته اند شامل موشک های دست ساز، دوش پرتاب های ضد زره و ده ها قبضه مسلسل و تفنگ کلاشینکوف و مهمات دیگر است.

واحدهایی از ارتش سوریه ظهر امروز پس از هشت سال وارد شهر طفس در غرب استان درعا شدند، آن هم طی یک توافق آشتی که به موجب آن افراد مسلح حاضر در این شهر سلاح های خود را تحویل داده و آماده حل و فصل وضعیت خود و بازگشت به زندگی طبیعی شوند   حمزه حمام رییس کمیته آشتی در درعا می گوید در روز اول از حل و فصل وضعیت افراد در شهر طفس وضعیت 447 نفر حل و فصل شده است که 371 نفر آنها از افراد مسلح و تحت تعقیب و 76 نفر فراری از خدمت سربازی بودند.

او تاکید کرد، به همه کسانی که وضعیت خود را تسویه کنند تسهیلات متعددی ارائه می شود و بر اساس این توافق افراد مسلح پس از تحویل  سلاح خود متعهد می شوند کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها نفر از افراد مسلح در «طفس» درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه دادند

صدها نفر از افراد مسلح در «طفس» درعا سلاح خود را تحویل ارتش سوریه دادند