مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-18سياسي

سپاه خط قرمز من است/شایسته سالاری ملاک انتخاب استاندار همدان


همدان _ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه همیشه خط قرمز ما بوده، گفت: معیار ما رعایت اصل شایسته سالاری و انتخاب شایسته ترین فرد برای استانداری همدان است.

- با اشاره به اینکه اخیراً شائبه ای نسبت به مصاحبه اینجانب پیرامون گزینه های استانداری همدان در فضای مجازی و رسانه های استان مطرح شده است، ادامه داد: چند نکته در این خصوص حائز اهمیت است، نکته اول اینکه بنده گزارش نظر وزارت کشور و برخی از مسئولان را در این رابطه مطرح کرده ام که عین این موضوع توسط وزیر کشور با برخی نمایندگان در میان گذاشته شده و در مجمع مطرح شده است که هر 9 نفر از این موضوع اطلاع دارند.

وی با بیان اینکه در مصاحبه اخیر از عنوان نیروهای نظامی و افراد بدون رزومه استفاده شده بود نه نظامی بی رزومه که این امر هم اعلام نظرات وزارت کشور بوده است، افزود: براساس نظر وزارت کشور این طور بیان شده است که از گزینه نظامی به عنوان استاندار در موارد خاص و اضطراری استفاده خواهد شد و از طرفی از افراد بدون رزومه طبیعی است که استفاده نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مصاحبه بیان شد که این گزینه ها از نظر وزارت کشور منتفی هستند نه اینکه با این گزینه ها مخالفیم، من تا امروز به صورت انفرادی از هیچ فردی حمایت یا با هیچ فردی مخالفت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه خط قرمز من است/شایسته سالاری ملاک انتخاب استاندار همدان

سپاه خط قرمز من است/شایسته سالاری ملاک انتخاب استاندار همدان