مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-18اجتماعي

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/ خنکی هوا در بام ایران


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، گفت: فردا شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده و رعد و برق داریم.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: با این حال فردا در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده داریم که این شرایط جوی روز دوشنبه 29 شهریور در شمال آذربایجان غربی و مازندران حاکم خواهد بود.

  ضیاییان اضافه کرد: روز سه شنبه 30 شهریور در سواحل خزر بارش ها ادامه دارد و روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور شاهد ادامه بارش ها خواهیم بود.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق در برخی زمان ها پیش بینی می شود و از فردا تا 31 شهریور در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/ خنکی هوا در بام ایران

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/ خنکی هوا در بام ایران