مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18سياسي

روند کرونا نزولی شده است


استاندار قم با اشاره به صدور مجوز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از نزولی شدن روند بیماری در استان خبر داد و گفت : واکسیناسیون حداکثری شهروندان را در دستور کار مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا دانست.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به صدور مجوز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال از نزولی شدن روند بیماری در استان خبر داد و گفت : واکسیناسیون حداکثری شهروندان را در دستور کار مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا دانست.

استاندار قم در حاشیه ی جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست دکتر مخبر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآخرین وضعیت کرونایی در کشور اظهار کرد: خوشبختانه در اکثر استان های کشور روند شیوع کرونا نزولی است و تعداد شهرهای قرمز رو به کاهش می باشد.

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت استان قم همچنان نارنجی است وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قم را بالاتر از میانگین کشوری دانست و افزود: امیدواریم با همراهی شهروندان با سیاست های ستاد ملی و استانی کرونا شاهد بهبود هرچه سریعتر وضعیت در استان قم باشیم.

وی با اشاره به صدور مجوز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در استان قم بواسطه ی پیگیری های انجام شده از وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به تعدد مراکز واکسیناسیون در نقاط مختلف استان و وفور واکسن مشکلی بابت واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کرونا نزولی شده است

روند کرونا نزولی شده است