مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-18سياسي

جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می آید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأید بر اینکه جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می آید، گفت: امیدواریم که در شرایط مساعد آینده به هیچ مسئولی در هیچ رتبه ای اجازه داده نشود که هر کاری می خواهند انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و جمعی از متدینین شهر قاین، اظهار داشت: تحقق هر امری متکی به دو اصل یکی مقتضی و دوم عدم مانع است.

وی بیان داشت: رییس جمهور در سطح کشور از همه کمک خواستند و سایتی ارائه کردند اما این موضوع که مشخص نیست چند درصد مطالبی که در این سایت به ثبت می رسد سلیقگی، سیاسی و ایمانی است لذا این موضوع کار را برای آن ها سخت می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تبیین کرد: موفقیت دولت هم در گرو همین قضیه است، مسئولین ذیربط هنوز نیامده اند و هنوز فقط وزرا مشخص شدند و استاندارارن، فرمانداران و مدیران کل نیامدند و هنوز همان دولت است، وقتی این تکمیل شد آن وقت می شود تخمین زد که درصد توفیق چه خواهد بود.

عبادی تصریح کرد: بنده و شما به عنوان اشخاص و افراد نمی توانیم اظهار نظر کنیم، بارها هم به من مراجعه شده که به آن ها عرض کردم ما که مطالبه گر هستیم، دولت هر فردی را بفرستد هم موظفیم همکاری کنیم و هم موظفیم مطالبه کنیم، اما اگر خود ما بگوییم تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می آید

جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می آید