مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-18اقتصادي

کرونا کار ده سال آینده بویینگ را هم خراب کرد


شرکت هواپیماسازی بویینگ آمریکا اعلام کرد: علی رغم پیش بینی بهبود اوضاع فروش هواپیما اما بعید به نظر می رسد تا ده سال آینده هم تقاضا به دوران پیش از کرونا برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، شرکت هواپیماسازی بویینگ آمریکا پیش بینی خود برای تقاضای خرید هواپیما در بلندمدت را افزایش داد.

دلیل این افزایش این است که این شرکت انتظار دارد در سال 2022 تقاضا برای مسافرت های داخلی در کشورهای جهان به سطح دوران پیش از کرونا باز گردد.

این شرکت می گوید: اما بهبود اوضاع پروازهای بین المللی تا سال 2024 طول خواهد کشید.

  این شرکت پیش بینی کرده که طی بیست سال آینده 43 هزار و 610 فروند هواپیمای مسافربری تولید خواهد کرد و آنها را به ارزش 7200 میلیارد دلار به فروش برساند.

این میزان البته 500 فروند بیشتر از پیش بینی این شرکت آمریکایی نسبت به سال گذشته است؛ چراکه در آن سال برای بیست سال آینده فروش 43 هزار و 110 فروندی را برای خود در نظر گرفته بود.

  این شرکت هواپیماسازی در باره پیش بینی فروش خود طی ده سال آینده که اتفاقا تاثیرپذیری بیشتری نسبت به تبعات شیوع کرونا دارد، رقم 19 هزار و 330 فروند را در نظر گرفته است که البته نسبت به سال گذشته 980 فروندن بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کار ده سال آینده بویینگ را هم خراب کرد

کرونا کار ده سال آینده بویینگ را هم خراب کرد